czwartek, 13 grudnia 2012

WAŻNE! WAŻNE! WAŻNE!

Moi kochani dziś pojawiam się ze smutną wiadomością! Nie pisałam dawno, a powodem tego była zwykła kara, która nadal trwa i będzie trwać do wtorku(18.12) Więc wybaczcie mi tą nie obecność i mam nadzieje, że nie przestaniecie czytać mojego bloga
Własnie pisząc do was tą wiadomość łamię zakaz i dużo nie będę tu pisać. Chciałabym abyście w komentarzach napisali czy będziecie dalej to czytać, dacie mi jakieś propozycje lub co chcecie wprowadzić do historii u być może to wykorzystam. Tak więc to tyle z mojej strony :)
Całuje i pozdrawiam
Natallie<3

5 komentarzy:

  1. oczywiście,że będę czytać : ) xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze będę czytać, cudny! Do opowiadań nic dodać nic ująć, nic bym nie zmieniała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z anonimem :) Czekam na nn ;***

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam kochana na rozdział. ;)
    Życzę wesołych świąt, szczęśliwego nowego roku i żeby Cię wena nie opuściła, abyś mogła pisać nam takie cudowne opowiadania jak to. :)

    @HarrotB

    OdpowiedzUsuń