piątek, 21 grudnia 2012

Rozdział 7

Następnego dnia, a raczej dzisiaj obudziłam się przed południem tak między 11:40,a 12:OO. Podeszłam do szafy i wzięłam pierwszy lepszy dres, bo przecież nie będę paradować w piżamie przed chłopakami. Kolejne parę minut zajęło mi lekkie wyszykowanie się w łazience. Gotowa zeszłam na dół i zobaczyłam samą Jass siedzącą przed TV. Wszystko było posprzątane i poukładane na swoim miejscu
- Hej! Nie śpisz już? Gdzie chłopaki?- każde pytanie wypowiedziałam dość szybko, przeskoczyłam przez kanapę  poczym na niej usiadłam
- Myślałam, że będziesz dłużej spała. Chłopaki już z samego rana poszli.
- To oni wstali?
- Znaczy Harry ich obudził i nie obyło się bez marudzenia. Próbowałam ich parę razy powstrzymać, ale nie dali się namówić na dłuższy pobyt
- To szkoda- zrobiłam smutna minkę poczym z lekką ciekawością zapytałam-  Masz jakieś palny na dziś?
- Tak, idę z Harry…-zawachała się i spojrzała na mnie. Myślę, że chyba wiem o co chodzi- na randkę- dokończyła. Tak ! Wiedziałam!
-  Ej opowiadaj wszystko od początku. Chcę wiedzieć jak to się stało, że Cię zaprosił.
Poprawiłam się na kanapie, a Jass zaczęło wszystko opowiadać. Nie ukrywała swojego podekscytowania i po jakimś czasie chyba sama nie wiedziała oczy mówi. Dowiedziałam się, że jest umówiona na 19 i musi wyglądać pięknie.
- Jass! Chyba czas się tobą zająć!
- Ale jest dopiero pół do pierwszej, mamy tyle czasu.
- Nie marudź tylko jazda na górę wziąć długą kąpiel, a ja w tym czasie poszukam idealnej kreacji na dziś wieczór specjalnie dla Ciebie!
Jass przekręciła oczami i pobiegłyśmy na górę. Ona do łazienki, a ja do jej  szafy. Przeszukałam całą jej zawartość i nic tam takiego nie było. Może i miała parę ładnych rzeczy, ale nie nadawały się na taką okazje. Kiedy straciłam kompletnie nadzieję, że znajdę coś dobrego, wtedy przypomniałam sobie o swojej starej sukience. Wybiegłam szybko z pokoju Jass i rzuciłam się w stronę swojego, a następnie do szafy. Otworzyłam i dokładnie przeszukałam ….Jest!

Wróciłam do pokoju siostry trzymając strój za swoimi plecami. Jassie siedziała na stołku przy swojej toaletce wycierając mokre włosy ręcznikiem
- Co tam masz?- zapytała
- To niespodzianka- odpowiedziałam jej szybko i odłożyłam zawiniętą w torbe sukienkę na łóżko, poczym wróciłam do Jass- Ok. teraz wysuszę i uczeszę Ci włosy, a potem Cię umaluję
- Endy nie musisz…
Nic już nie mówiąc odwróciłam ją tyłem do siebie i zaczęłam rozczesywać jej długie ciemno blond włosy. Po chwili zaczęłam je suszyć. Ciepły strumień powietrza szybko doprowadził jej czuprynę do ładu. Sięgnęłam po lokówkę, która leżała na dolnej półce w toaletce i lekko podkręciłam jej pasma włosów. Na sam koniec umalowałam ją bardzo delikatnie, czyli oczy podkreśliłam czarną kredką i pomalowałam jej rzęsy, a na usta nałożyłam  niewielką ilość pomatki w kolorze jasnej czerwieni. W końcu przyszedł czas na sukienkę. Wręczyłam jej torbę i lekko pchnęłam w stronę łazienki. Usiadłam na  jej łóżku i wyjęłam swój telefon… no tak przecież dziś miałam iść z Niallem do kina! Napisałam mu sms’a, że nie dam rady, ale on może wpaść do mnie około 20. Nie czekałam długo i odpisał, że się zgadza.
- I jak?- Jassie wyszła z łazienki i obróciła się wokół własnej osi
Odjęło mi mowę! Wyglądała cudownie niczym księżniczka z bajek, które oglądałam kiedy miałam 5 lat. Usłyszałyśmy dzwonek do drzwi , zbiegłam szybko by otworzyć
- O! Harry… nareszcie!

„ Harry”
Nie zdążyłem nic powiedzieć , bo Endy natychmiast pociągnęła mnie za rękę w stronę salonu gdzie po chwili stałem już sam, ponieważ blondyna pobiegła na górę. W głowie powtarzałem sobie cały scenariusz jaki zaplanowałem na dzisiejszy wieczór, co mam mówić i robić.
- Gotowy?- usłyszałem za sobą głos Endeslly i natychmiast się odwróciłem. Na schodach ukazała mi się piękna Jassie. Z jej włosów układały się delikatne loki, które mimowolnie opadały na jej chude i smukłe ramiona Ubrana była w śliczną ciemno zieloną sukienkę z czarnymi koronkami i wstawkami po bokach. Była dziewczyną nie za wysoką, ale też nie niską więc byłem pewny, że skusi się na założenie szpilek jednak Jass zdecydowała nałożyć czarne baletki, które dodawały jej uroku i delikatności. Byłem tak w nią wpatrzony, że nie zorientowałem się, że stoi już obok  mnie
- Harry, obudź się- poczułem jej dłoń na moim ramieniu- chyba nie wyglądam aż tak źle?
- Wyglądasz pięknie- na jej ślicznej buźce pojawił się lekki rumieniec. Podałem jej swoją dłoń- Chodźmy już.
Wyszliśmy z jej domu i po chwili byliśmy już przed moim autem. Otworzyłem jej drzwi i sam zaraz wsiadłem. Jadać przez jakieś 20 minut Jass cały czas podziwiała widoki zza okna samochodu, a po jakiś 30 minutach byliśmy już na miejscu. Mianowicie nad jeziorem!
- Jak tu pięknie…- Jassie wyszła z samochodu i swój wzrok skierowała ku wodzie. Na rozprzestrzeniał się zapach drzew, a w głębi lasu było słychać śpiew ptaków. Na wprost od auta było widać jezioro i zachodzące już słońce. W między czasie wyjąłem koc i koszyk piknikowy, a następnie poszedłem z Jass na plaże. Razem przygotowaliśmy piknik i zajadaliśmy przekąski. Przez cały wieczór rozmawialiśmy tak naprawdę o wszystkim. Ta dziewczyna mimo, że na pierwszy rzut oka wydaje się, że wszystko u niej idealnie to tak naprawdę nie jest. Jassie żyje 5 lat w rozbitej rodzinie. Jej tata zostawił jej mamę dla kobiety o 10 lat młodszej od niego, która podobno tańczy w klubach nocnych. Zielonooka ma także trójkę braci, dwóch młodszych- Jimmi’ego i Alexa, i jednego starszego- Josha. Jimmy od małego choruje na astmę i cukrzycę. Jassie zawsze musiała zajmować się nim gdy jej tata ich zostawił, bo jej mam wpadła w depresje. Kto by pomyślał, ze tak młoda dziewczyna miała tyle na głowie.  Rozmawialiśmy dobrą godzinę ,a potem postanowiliśmy się udać na spacer w świetle tych drobnych gwiazd na niebie, a po wszystkim postanowiliśmy wrócić już do domu.



Witam wszystkich ponownie! Kurczę mam nadzieję, że sie podoba rozdział ? Dziś robiłam porządki w swoim pokoju i jestem wyczerpana. Dawno nic nie dodawałam bo jak już wspomniałam we wcześniejszym poście miałam karę xD Nie, nie byłam nie grzeczna :) Ok tak krótko(chyba) dzisiaj, ale jutro już następny i przewiduję też rozdział w niedziele + zaśpiewam wam jakąś świąteczną piosenkę i wam ją tu pokaże hahah jestem szalona :) Ok to tyle z mojej strony jak na razie :D

10 komentarzy i dam rozdział następny :)
Wybaczcie chcę widzieć jakiś rezultat mojej ciężkiej pracy, ale wiem, że dacie radę 
Pozdrawiam 
Natallie <3

16 komentarzy:

  1. świetny rozdział ! czekam z niecierpliwością na następne !

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde powtarzam się...no,ale cóż. Rozdział jest: cudny,genialny,świetny,piękny itp. Wiem,wiem,wiem wiele razy to pisałam,ale nie moja wina,że uwielbiam twojego bloga ♥
    Pisz,pisz,pisz następny bo chcę więcej < 3

    Martu ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie :D Nexta poproszę ! Juuż ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam twój blog! <3 DZIEWCZYNY TY MASZ TALENT! Ten rozdział jest genialny. CZEKAM NA NASTĘPNY ROZDZIAŁ ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne !!! Strasznie mi się podoba !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest świetny ;) dawaj mi następny, bo wiesz, jak się niedługo spotkamy to nie będzie z tobą za dobrze xD <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny rozdział... <3 :D
    A jak wyobraziłam sobie Jass... Tak ślicznie wyglądała. :3 :D:D XDD
    Nie jestem dziś w stanie pisać długich komentarzy, a więc zostawiam tak jak jest. :)
    Dodam jeszcze tylko, że czekam na kolejny rozdział *O*

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietnie! oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny :) Czekam na następny kochana ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobra czas na mój szczery komentarz.. Powiem ci jedno.. cieszę się, że nazywam się tak jak ty.Gdybym oprócz imienia posiadałabym twój talent pisarski .. awww, mama by była ze mnie dumna. Naprawdę nie mogę się doczekać kolejnych rozdziałów, które z pewnością będą równie dobre jak te. Mogłabyś mnie informować o nn na twitterze, proszę (USmile0927). <3
    Czekam również na twoją piosenkę :)
    Zapraszam również do siebie. :*

    xx Natii. ;**

    OdpowiedzUsuń
  11. uroczy pomysł <3 Osz ty lubię Cię i tego bloga!!! <3
    @Ola143Cody

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne :) informuj mnie na tt @CuteArianaFan btw zostawisz komentarz ? :) http://fan-girling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudo po prostu :)

    OdpowiedzUsuń