piątek, 23 listopada 2012

Prolog...

Na wstępie chcę się z wami przywitać. Mam na imię Natalia i to jest moje 3 opowiadanie ale 1 o 1D.  Wcześniej pisałam fanficki o Harrym Potterze i nadal pisze. Chciałabym aby każdy kto przeczyta moje wypociny zostawił po sobie ślad w postaci komentarza( hejt lub miła opinia). Zależy mi byście pisali swoje sugestie lub co wam się nie podoba to będę to zmieniać. Dziś dodaje prolog i mam nadzieje, że się spodoba. Prosiłabym też o rozsyłanie innym. Myślę, że się spodoba. Dobra już  nie zanudzam i zapraszam do czytania :)
 

                Tego dnia kończyłam 18 lat. Będąc w Londynie od nie całego tygodnia nie znałam nikogo. Byłam całkiem sama. Siedząc w ciemnym i prawie pustym barze wspominałam jak to jeszcze 3 lata temu razem z moją przyjaciółką Lucy planowałyśmy moją huczną 18-stkę. Los jednak pokrzyżował nam plany…
                Kiedy miałam 12 lat zmarł mój tata. Wtedy razem z mamą i dwójką braci wyprowadziłyśmy się do mojej cioci Mai. Jest ona w połowie Brytyjką gdyż jej tata pochodzi z Londynu. Zawsze zazdrościłam jej życia jakie wiodła. Ciągłe podróże, poznawała światowe gwiazdy ale to nic dziwnego gdy wtedy pracowała w wielkiej wytwórni muzycznej, która znajdowała się na terenie Warszawy i Londynu. Myślałam, że jak przeprowadzimy się do Mai wszystko będzie dobrze, a wręcz cudownie jednak myliłam się. Od września zaczęłam chodzić do pobliskiego gimnazjum i od razu znalazły się osoby, które wykorzystywały mnie by być bliżej świata mojej cioci. Każdy chciał poznać kogoś sławnego albo po prostu moją ciocie. Często wmawiano mi, że kłamie i sama jestem nie w porządku chwaląc się z kim mieszkam. Mimo oszczerstw jakie szły w moją stronę pojawiła się osoba w moim życiu, która wszystko zmieniła. Tą osobą była LUCY! Dziewczyna średniego wzrostu o pięknych kasztanowych włosach i dużych brązowych oczach. Poznałam ją w  wytwórni mojej cioci. Co prawda nie była polką ale mówiła świetnie po polsku. Lucy miała przyjść do naszego gimnazjum co mnie ucieszyło. Naprawdę szybko się zaprzyjaźniłyśmy! Dzięki niej poznałam wiele ciekawych rzeczy , łączyło nas dużo rzeczy, była dla mnie jak siostra, której potrzebowałam. Jednak wszystko co dobre kiedyś się skończy i tak było z nami. W czerwcu kiedy miałyśmy kończyć 3 klasę gimnazjum Lucy strasznie źle się czuła, często mdlała i całkowicie straciła apetyt. Razem z jej mamą zwiozłyśmy ją do szpitala. Leżała tak tydzień i nic. Masa badań i lekarstw, i nadal nie wiadomo było co jej jest. Lekarze postanowili zrobić jej tomografię ciała. Po całodniowym wyczekiwaniu przyszedł czas na wyniki. Czytając przez łzy dowiedziałyśmy się najgorszego… Lucy miała raka mózgu. Szok jeden wielki szok. Nie mogłam uwierzyć! Jak to ta drobna dziewczyna pełna życia mogła zachorować tak poważnie.
                Wszyscy myśleli, że to będzie najgorszy czas w życiu moim i Lucy. Mylili się ! Te wakację były najlepsze. Chciałam by poczuła się zdrowo jak normalna nastolatka. Każdy nam mówił, że do źle dla jej zdrowia ale my wiedziałyśmy swoje. Jej walka z chorobą nie trwała zbyt długo tylko zaledwie 3 miesiące lecz…najlepsze 3 miesiące. 
             13 września kończyłam 16 lat. Niestety stan Lucy się pogorszył i musiałyśmy świętować przy jej szpitalnym łóżku. Śmiałyśmy się i wygłupiałyśmy wspominając czas naszej przyjaźni. Lucy od roku była zapaloną Drirectioner i szanowałam ją za to mimo, że nie przepadałam za muzyką tych chłopaków. Jednak od tamtego dnia wszystko się zmieniło:
                Razem z Lucy usiadłyśmy na jej łóżku. Tego dnia wyglądała naprawdę pięknie. Była taka naturalna. Cały czas się uśmiechała i patrzyła głęboko w oczy jakby chciała coś powiedzieć. Ubrana była w zieloną sukienkę nie w jakąś szpitalną koszulkę. Ona chciała wyglądać normalnie w tak ważny dzień dla mnie. Późnym wieczorem położyłyśmy się na jej łożku. Ten moment był magiczny. Nie mogłam uwierzyć, że taka piękna dziewczyna zmaga się z potworną chorobą.
- Natalia?
-Tak Lucy?
- Mam coś dla Ciebie- wyjęła malutkie pudełeczko z pod poduszki wręczyła mi do ręki- Wszystkiego najlepszego.
Otwierając pakunek po policzkach leciały mi łzy. W środku znajdowały się dwa pierścionki z napisem BFF( Best friends forever).
- Jeden jest dla mnie drugi dla Ciebie.
- Kochana nie musiałaś…
- Musiałam bo kiedyś odejdę… może nawet nie długo, a chciałbym byś miała coś ode mnie co przypominało Ci o naszej przyjaźni…- wzięła jeden pierścień i nałożyła go na ten sam palec gdzie zakłada się obrączkę, a ja zrobiłam dokładnie to samo- Nat… obiecasz mi coś?
- Tobie wszystko !
- Jeśli spotkasz moich idoli… to obiecasz, że opowiesz im o mnie i dasz moje zdjęcie. Bo ja już nie zdążę…
-  Nie mów tak ! Wszystko się ułoży!
- Obiecasz?
- Lucy!- spojrzała na mnie. Było widać, że jest bardzo słaba
- Ja… obiecuję…
- Na mały paluszek ?- splotłyśmy swoje palce i jedyne co od niej usłyszałam to ciche „dziękuje”. Poczułam jak jej ręka opada na dół. Szybko podniosłam się do pozycji siedzącej i zawołałam lekarza. Jednak nic nie dało się zrobić. Umarła tej nocy. W moje urodziny. Jednak otrzymałam najwspanialszy prezent. Dostałam własnego anioła stróża, który pomaga mi w potrzebie…
        Siedziałam sama w barze już 3 godzinę i co chwila po policzkach spływały mi łzy. Nic nie piłam i nie jadłam. Śmierć Lucy nastawiła mnie pozytywnie i sama stałam się fanką One Direction. Było mi tak strasznie przykro, że nikt nie raczył zadzwonić i złożyć mi życzeń. Powoli odpływałam w marzeniach o spokojnym życiu…
- Wolne?- Podniosłam wzrok i ujrzałam tego słodkie blondyna o niebieski oczach. Tak to był Niall Horan z 1D…





Ok to taki prolog. Podoba się ? Chcecie więcej ?? Komentujcie co wam szkodzi !!! Błaaagm o komentarze :) Piszcie swoje TT to was follnę :D

24 komentarze:

  1. boskie boskie boskie <3 *,* informuj mnie o nowych rozdziałach ---> @Suz_1D_BeckyG :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest po prostu piękne <3 nic dodać nic ująć ;)
    Pozdrawiam i życzę weny
    Gwiazdka

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Już nie mogę doczekać,kiedy napiszesz ciąg dalszy! ;3

    Zapraszam do siebie < 3

    http://onethingopowiadanieo1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku...
    Ale ładnie to opowiadanie, coś mi się wydaje że pomału zaczynam stawać się twoją fanką ! :)x z(http://onejedendirectionkierunek.blogspot.com/ ) zapraszam również do mnie... Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. PO PROSTU PIĘKNIE ! *O* Nawet popłakałam się .

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG! PODOBA MI SIĘ ;O bez kitu...lol będe czytać xD jak coś to @malina183 z tt...po prostu nie chce mi sie na bloggera logować LOL xd gdybyś mogła, informuj mnie o rozdziałach <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ŚWIETNE. :3 JAK BYŚ MOGŁA TO PISZ MI NA TT JAK BĘDĄ KOLEJNE ROZDZIAŁY ;) @olkaa1999

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo dobry.. pisz dalej proszę.. będę zaglądać::))

    OdpowiedzUsuń
  9. https://twitter.com/Karolinka__1D czytałam bardzo ciekawy.. trzeba przyznać.. będę zaglądać.. udostępniony blog też na fb http://www.facebook.com/pages/One-direction-ma-najlepszych-fan%C3%B3w-na-%C5%9Bwiecie/451355414911350

    OdpowiedzUsuń
  10. genialne*--* informuj mnie jeśli to nie kłopot na tt @Natalia5699 a tymczasem zapraszam do mnie było by mi miło gdybyś wyraziła swoją opinie w formie komentarza moje blogi:http://beautifulloveonedirection.blogspot.com/ oraz http://love-story-one-direction-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie <3 będę czytać :* wpadniesz i skomentujesz? http://whatmakesyoubeautifuul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się ciekawie :) Na pewno będę czytać :)
    @CallMeHarry_xo

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne,wzruszające... <3 informuj mnie @styleska69

    OdpowiedzUsuń
  14. super sie zapowiada , ogólnie wzruszyłam sie xdd

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę niesamowite! jeżeli możesz to informuj ---> @darquina proszę *___*
    ps. zapraszam do siebie w wolnej chwili http://onedirection-oneshot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. o cholera muszę czytać dalej , kooocham! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialnie .! Wzruszyłam się .! ;* <3 Pisz dalej .!

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę, że zapowiada się naprawdę wzruszająca i niezwykła historia! Muszę przeczytać! <3
    @Ola143Cody

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakochałam się <333 Świetne :**

    OdpowiedzUsuń
  20. SUPCIO PISZ WIĘCEJ

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow genialne biorę sie za dalsze części <3

    OdpowiedzUsuń
  22. to jest takie wzruszające...i piękne! ♥
    naprawdę masz talent i zabieram się do dalszego czytania bo...
    BO Nie wytrzymam :)

    @_BlueSwallow_

    xoxo

    OdpowiedzUsuń